• Povratak na 30 dana
  • Besplatna dostava od 10 €

Povrat/Reklamacija

Kako postupiti prilikom povrata robe?

Svaki kupac ima pravo odustati od ugovora u roku od 30 dana od primitka robe.

  1. Prijavite se na našu online narudžbu za promjenu koristeći svoju adresu e-pošte i broj narudžbe. Vidjet ćete artikle koje ste kupili i opciju povrata artikla. Napišite razlog povrata robe zajedno s brojem bankovnog računa (IBAN) na koji ćemo vam vratiti novac u roku od 30 radnih dana od dostave vraćene robe.
  2. Nakon podnošenja online prijave, na svoju e-mail adresu primit ćete potvrdu o prijavi prijave. Molimo da danu potvrdu isprintate i fizički stavite u paket s poslanom robom.
  3. Adresa pred návratom: Frogman/331E,Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Croatia . Sačuvajte dokaz o otpremi robe (npr. dostavnicu).
  4. Roba se mora vratiti nekorištena, u izvornom stanju, sa svim oznakama i originalnom pakiranju. U suprotnom, možemo odbiti nastalu štetu od vraćenog iznosa.
  5. Nakon primitka robe koju ste poslali, provjerit ćemo je i obavijestiti Vas e-mailom o procesu otkazivanja poslanih artikala.
  6. U slučaju da kupac djelomično odustane od kupoprodajnog ugovora te je robu kupio u sklopu posebne akcije uvjetovane vrijednošću narudžbe ili brojem proizvoda u narudžbi, dužan je vratiti cijelu narudžbu, odnosno prodavatelju vraća kupcu pripadajući dio kupoprodajne cijene robe umanjen za iznos jednak iznosu popusta ostvarenog korištenjem danog posebnog događaja.

 

Dostava je BESPLATNA za kupovinu iznad 69 €. U slučaju da nakon povrata robe narudžba više ne doseže iznos od 69 €, kao i u slučaju povrata cijele narudžbe, iznos namijenjen povratu će se umanjiti sukladno Općim uvjetima. troškovi dostave u iznosu od 4,60 € u slučaju dostave kurirskom službom.

 

Izravna razmjena robe

Želimo da se što prije možete voziti u novoj odjeći. Izravna razmjena robe stoga nije moguća. Ako vam proizvod ne odgovara, napravite novu narudžbu i pošaljite nam proizvod koji ne odgovara u roku od 30 dana od narudžbe - molimo slijedite upute "Kako postupiti prilikom povrata robe?"

 

Kako postupiti s reklamacijom proizvoda?

Roba podliježe jamstvenom roku od 24 mjeseca sukladno važećim zakonskim propisima, tijekom kojeg kupac može reklamirati kvalitetu i funkcionalnost kupljene robe.

 

  1. Prijavite se na našu online narudžbu za promjenu koristeći svoju adresu e-pošte i broj narudžbe. Vidjet ćete artikle vaše kupnje i mogućnost odabira reklamacije za datu robu. Napišite razlog reklamacije proizvoda.
  2. Nakon predaje online prijave, na Vašu e-mail adresu stići će potvrda o registraciji prijave. Molimo da danu potvrdu isprintate i fizički stavite u paket s poslanom robom.
  3. Robu možete vratiti na adresu:Frogman/331E,Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, Croatia.
  4. Sačuvajte dokaz o otpremi robe (npr. dostavnicu).
  5. Nakon primitka robe koju ste poslali, provjerit ćemo je i obavijestiti Vas o postupku reklamacije putem e-maila. Prigovor, uključujući i ispravak pogreške, bit će riješen bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.

 

Troškove slanja novog proizvoda i troškove vezane uz reklamaciju kupca, ukoliko je reklamacija opravdana, u cijelosti snosi prodavatelj.