Amater u okruženju profesionalaca

Oznake:
Amater u okruženju profesionalaca>

Prelako je gledati profesionalce samo na TV-u, a još lakše s kavom ili pivom u ruci. U takvoj domaćoj atmosferi cijela pozornica prođe vrlo brzo. Pravi biciklistički entuzijast trebao bi to sam isprobati.

Imam mnoga iskustva, svladane ciljeve ili ispunjene snove vezane uz biciklizam, što sam već podijelio s vama u prethodni članci, ali u ovom blogu želio bih s vama podijeliti osobno iskustvo s ljetnog iskustva - amaterske biciklističke utrke u sklopu utrke oko Poljske (Tour de Pologne).

BICIKLISTIČKA UTRKA PREKO GRANICA

Kalendar utrka Petera Sagana promijenjen je zbog njegove diskvalifikacije na Tour de Franceu. Kada su sjeverni susjedi objavili startnu listu Tour de Pologne s imenima vozača pojedinih timova i potvrdili sudjelovanje uspješni Slovak, nisam dvojio ni minute i pripremio sam se na put do Sagana.

Kada smo stigli u Poljsku, sve je bilo spremno na mjestu održavanja za glatko odvijanje završne etape oko Tatranská Bukovine. Prvi put sam vidio tolike kilometre omeđene barijerama, reklame glavnih sponzora bile su na svakom uglu, a prije svega posvuda se čulo mnogo Slovaka koji su također došli ponajviše zbog naše slovačke zvijezde iz Žiline.

Dok smo se kretali od parkinga do cilja etape, čuli smo burno klicanje i navijanje navijača na stazi. Velika gužva označila je kraj cijele utrke. Moj entuzijazam je splasnuo zbog straha da sam propustio događaj. Slovački navijači uvjeravali su nas da peloton Tour de Pologne još nije prošao. Navijači su bodrili natjecatelje istovremeno održanih amaterskih utrka. Ova amaterska utrka organizira se svake godine kao popratni program Tour de Pologne.

Biciklisti se mogu natjecati, uživati ​​u atmosferi glavne utrke izravno sa sjedala svog bicikla i isprobati težinu staze koju profesionalci prolaze dvaput. Amateri će zadanu kružnu stazu proći samo jednom, no i to će biciklistu oduzeti dosta vremena. Sjajna staza s hranjivim usponima, ali uglavnom s velikim brojem biciklista koji sudjeluju.

Bilo je sjajno iskustvo prvi put vidjeti svjetski fenomen - Petera Sagana - u stvarnom životu. Iako je proletio kraj nas u hrpi biciklista u pelotonu, zaista se isplatilo. Entuzijazam od iskustva prekinule su misli o amaterskoj utrci. Tražio sam sve više informacija i odlučio da ću jednog dana sudjelovati u ovoj utrci.

PRIPREMA ZA UTRKU

Godina je proletjela kao voda i nakon dolaska s putovanja u Italiju, gdje sam osvojio Passo della Stelvio (koji sam predstavio u ovom članku), priprema za Tour de Amatorow Tour de Pologne< /b> u Tatra Bukowina.

Tjedan dana prije utrke, ja i grupa prijatelja odlučili smo propješačiti cijelu stazu utrke na samom mjestu, posebno najteže uspone na stazi. Neki su dosegli gradijent do 20%. Složili smo se da bi bilo najbolje biti što više naprijed na usponima. Povoljan položaj neće stvarati probleme ako biciklist se zaustavio ispred vas ili skočio s bicikla. Tada postoji samo mala šansa da ga izbjegnete. Čovjek je tijekom treninga bio svjestan da ova amaterska utrka neće biti besplatna.

TOUR DE AMATOROW

Došao je dan D. Ustao sam rano ujutro, jer je službena registracija - preuzimanje startnog broja i startnog paketa za bicikliste trebala biti preuzeta u osoba. Zbog cjelodnevnog zatvaranja ceste nisam mogao autom doći do polazišta pa sam imao 3 km uspona
< /span>za početak.

Start je bio zakazan za 7:30. Uz sveukupni respekt iz prve utrke, bilo me strah da neću stići na start. Organizatori su imali drugačiju ideju. Start je bio podijeljen u nekoliko sektora pa je redovito startala skupina od oko 200 vozača. Počeo sam tek u 8. sektoru. Sve sam se više bližio startu i iako ne idem pobijediti nego uživati ​​u ovoj utrci, osjećao sam stres.

Službeno lansiran. Prvi uspon vožen je u pelotonu. Nije mi bilo jasno odakle mi tolika energija. Osjetio sam svako navijanje nepoznatih navijača. Čovjek se doslovno osjeća kao profesionalac, čak i ako brojke to ne pokazuju.

Utrka je dobro počela s oštrim spustom, gdje su se počeli primjećivati ​​zahtjevni uvjeti. Nažalost, neki su to shvatili doslovno kao utrku i završili u prvom oštrom zavoju spusta. Slomljeni karbonski kotači ili krvave rane biciklista odmah su mi ukazali da treba biti oprezan.

Bližio se strašni uspon kroz koji smo moji prijatelji i ja prošli tijekom treninga. Desila se situacija koje sam se bojao. Biciklisti su ispred mene skakali s bicikala. Nije preostalo ništa drugo nego skočiti i odgurati bicikl do vrha uspona. Sigurno znate da je trčanje u patikama za cestu prilično glupo.

Prošli smo vrh brda i shvatio sam da ako želim uživati ​​u sljedećem strmom usponu, moram gurati naprijed. Postupno sam uspijevao pretjecati pojedine vozače na ravnim dijelovima staze. Razumljivo, na stazi je bilo puno biciklista jer su svi startali u različito vrijeme.

Zavoj za zavojem, brdo, spust, osvježenje inevjerojatna atmosfera. Još uvijek mi je u glavi najduži i najstrmiji uspon cijele utrke, na kojoj su i velika biciklistička imena na Stravi. Bolne noge već uzimaju energiju od samog bodrenja navijača.

Na kraju etape, ponovio sam rutu od jutarnjeg starta do starta/cilja i polako sam vidio sve više i više < b>završni luk . Na cilju me odmah pokupila osoba iz organizacijskog tima i uputila u šator gdje je bio poslužen ručak. Za zasluženi nastup dobili smo veliku porciju tjestenine i sira.

Nakon ručka stavio sam bicikl na stalak za automobile i uživao u glavnoj utrci Tour de Pologne. Na putu kući rekapitulirao sam atmosferu koju sam doživio prethodnih sati. Na takvoj se utrci amaterski biciklist zaista osjeća kao profesionalac barem u tom trenutku. Toplo ga preporučujem svima.

Možda sam ovim člankom inspirirao entuzijastu cestovnog biciklizma da gleda prijenos utrka
na TV ekranima za uživanje u sjedištu vašeg bicikla. Kao što sam prve godine bodrio amatere, volio bih doći i bodriti još jednog slovačkog amatera na takvoj međunarodnoj utrci. Alternativno, možda ćemo se sresti na početku.