NAJČEŠĆE POGREŠKE BICIKLISTA POČETNIKA

Oznake:
NAJČEŠĆE POGREŠKE BICIKLISTA POČETNIKA>

Jedan od neočekivanih rezultata pandemije je veliko oživljavanje interesa za biciklizam. Vidimo puno više biciklista na cestama i terenu. Neki su se nakon godina s entuzijazmom vratili biciklizmu, drugi su tek počeli s ovim velikim sportom. Bilo kako bilo, isprobavanje novih stvari nosi rizik od "početničkih pogrešaka". Pa, zašto učiti na vlastitim greškama kada možete učiti na greškama drugih? U ovom ćete članku saznati što izbjegavati od samog početka kako bi vaša putovanja prošla u pravom smjeru.

ODABIR POGREŠNOG BICIKLA

Tržište je trenutno zasićeno različitim vrstama bicikala. Kao početnik, možda se nećete moći pravilno snalaziti i možda ćete na kraju odabrati pogrešan bicikl u krivoj veličini. Stoga je pri odabiru bicikla važno uzeti u obzir gornju cijenu, vrstu bicikla u skladu s stilom vožnje koji preferirate, na primjer brdski, cestovni, makadamski, e-bicikl i također odabrati prava veličinaprema vašem tipu tijela i visini. Bicikli su danas rijetki, pa ako želite početi voziti, pričekajte dugo jer možda nećete moći pobjeći s biciklom.

LOŠ IZBOR SJEDALA I NEPRAVILNA POSTAVKA SJEDALA

Sigurna sam da su neki od vas to već doživjeli - nakon putovanja vratite se kući slomljeni, s bolovima u leđima i stražnjici. Razlog je taj što u vožnji bicikla dugo sjedimo na biciklu u neprirodnom položaju tijela i krećemo se kroz pedaliranje. Takva je lokomocija također neprirodna za tijelo, te će stoga temelj udobne vožnje biti pravilan odabir sjedala i idealan položaj sjedenja. Prije nego krenete na put, pogledajte priručnike kako pravilno odabrati sjedalo i prilagoditi položaj sjedenja na biciklu. Ili se obratite stručnjacima koji su specijalizirani za ovo pitanje.

STRAH OD PAPUČICA

Kao što sam već spomenuo, kada vozimo bicikl, krećemo se pedaliranjem. Mnogi početnici imaju poštovanje ilistrah od nožnih pedalajer se boje komplikacija i padova, pa počinju trenirati s običnim pedalama, u običnim cipelama. No, čizme nisu prikladna obuća za biciklizam jer nisu dovoljno čvrste i nisu primjerene za vožnju biciklom. Idealno je kupiti kvalitetne biciklističke cipele. Što se samog pokreta tiče, bez nožnih pedala i terci, popravit ćete krivi položaj noge na pedali i naučit ćete neprimjereno izvoditi okret za 360 stupnjeva, pedalirajući u tzv. kocki. Statistički gledano, ionako s vremenom svatko tko želi učinkovito voziti bicikl prijeđe na pedale i onda mora raditi korekcije loše ukorijenjene navike. Kod pedaliranja važno je da jedna noga uvijek gura pedalu, a druga noga vuče suprotnu pedalu, što bez nožnih pedala nije moguće. Zato ga se svakako nemojte bojati i radije nabavite super biciklističke cipele odmah /strong> zajedno s pedalama. Nije znanost - prije prve vožnje odradite nekoliko pripremnih vježbi u sigurno mjesto, kako se s takve papučice pravilno udara nogom i kopačkom, a kad to savladaš, možeš na trening.

NEPRIKLADAN IZBOR ODJEĆE

Još jedan važan aspekt udobne vožnje biciklom je pravi izbor < u>odjeća. Kao početnik, često birate ne baš prikladnu i patite od nekoliko aspekata - ili vam je vruće ili hladno, vaša odjeća nije fit, trlja te biciklistički uložak i slično. Ova problematika je vrlo široka i o njoj bi se moglo puno pisati. Odabir prave odjeće bitna je stvar u koju se isplati uložiti, jer će kvalitetna odjeća značajno povećati vašu udobnost u svim aspektima. U današnjem svijetu postoji širok izbor lijepe i funkcionalne odjeće izrađene od različitih materijala, koja je dizajnirana za različite vremenske uvjete. Stoga svakako posjetite e-trgovinu ili trgovinu Holokolo gdje će vas stručnjaci za ovu problematiku rado savjetovati i odabrati odjeću i dodatke prema vašim individualnim željama i potrebe.

PRECJENJIVANJE SVOJIH FITNESS VJEŠTINA

Vrlo česta pogreška početnika. Savršeno vrijeme će vas potaknuti na bicikl i moći ćete gran fondo full odmah bez ikakvih prethodnih treninga. Kući ćete se vratiti potpuno iscrpljeni i ne želeći više ni vidjeti bicikl. Takvi treninzi nemaju smisla jer ćete se osjećati "otpadano" i nećete iskoristiti zdravstvene dobrobiti koje biciklizam nudi. Stoga je potrebno započeti s nižim intenzitetom i udaljenošću te uz postupno povećanje uvjeta "_blank" rel="noopener">dodavati intenzitet s volumenom treninga. Takav će put donijeti vam mnoge zdravstvene prednosti i lijepa iskustva u sjedalu bicikla, dok ćete se veseliti sljedećoj vožnji.

NEPRAVILNO HRANJENJE I PIĆE TIJEKOM VOŽNJE

Biciklisti početnici imaju tendenciju podcijeniti unos tekućine ili hrane tijekom vožnje, tako da ih može "zaskočiti". To znači da tijekom vožnje dehidriraju ili ostanu bez glikogena, što uzrokuje potpuni gubitak energije. Nakon toga slijedi potpuni nestanak struje. Smanjenje glikogena, koje se također naziva hipoglikemija, uzrokuje "vučju glad" i vidio sam takvo stanje da je biciklist doslovno jeo travu uz rub ceste. Zato je potrebno dobro se pripremiti u ovom aspektu kada planirate trening ili putovanje. Pokušajte svaki sat vježbanja popiti 4 decilitra vode ili ionskog napitka i uzmite barem 30 g ugljikohidrata, bilo u obliku pločice ili sportskog gela. Na taj način nećete osjetiti pad energije i performansi tijekom treninga, a sigurno ćete izbjeći hipoglikemiju i napadaje gladi tijekom ili nakon treninga. Također kvalitetnu sportsku prehranu možete pronaći na web stranici iu Holokolu strong> store./strong>, koji će vam dati potrebnu energiju za vaše nastupe.

OSNOVNA USLUGA

Biciklisti početnici, ali i neki iskusni borci, ne nose sa sobom osnovni prijenosni alat, a njihov trening može biti prijevremeno prekinut zbog bušenja, puknuća lanca ili nekog drugog problema koji bi se lako mogao riješiti riješen na terenu. Stoga ne zaboravite sa sobom ponijeti osnovnu opremu za popravak puknuća, a to su crijevo, pumpa ili CO2, poluge, ljepljivo mlijeko za galuse, fitilje za "tubeless" te višenamjenski ključ s osnovnim inbusom. ključevi, pa čak i zakivanje za lanac je odličan pomoćnik. . Svi ovi alati mogu se "preraditi" u džep od dresa ili malu torbu za sedlo< /a>.

Biciklizam je vrlo lijep sport u kojem možete doživjeti mnoga pozitivna iskustva. Zahvaljujući pravilima koja smo spomenuli u članku, vaši treninzi i putovanja mogu postati udobniji i učinkovitiji od samog početka vaše "biciklističke karijere". Ukoliko Vas neko od pitanja detaljnije zanima, svakako nam pišite i mi ćemo se pozabaviti njime detaljnije. Sport Zdar!