Koja je razlika između biciklističke jakne i zimskog dresa?

Oznake:
Koja je razlika između biciklističke jakne i zimskog dresa?>

Ljetna sezona se polako ali sigurno bliži kraju. Ali za nas koji nećemo spremati bajke za zimu, potrebno je znati kako se pravilno obući. Svaki drugi kupac me pita koja je razlika između zimskog dresa i jakne - jer na prvi pogled, a pogotovo na slici, izgledaju potpuno isto. Ali izgled vara. U ovom blogu objasnit ću ne samo razliku između to dvoje, već i zašto ćete trebati oboje ako ozbiljno želite voziti bicikl po hladnom i vlažnom vremenu.

Sigurno znate da je najkorištenija riječ za zimsku opremu (i ne samo za bicikliste, već i za trkače, skijaše, skijaše trkače, skijaše alpiniste, klizače itd.) slojevita< /em>< /strong>. To znači da što je niža vanjska temperatura, trebat će vam više tanjih slojeva. A upravo ovdje ćete saznati zašto su i zimski dres i jakna neophodni u vašoj opremi. Ali idemo sada na razliku između njih.

Zimski dres< /a>

Na prvi pogled možete ga razlikovati od običnog dresa po tome što ima duge rukave. Ali to nije sve – tu su i dresovi dugih rukava namijenjeni za ljeto. Međutim, ovi ljetni dresovi su tanki, imaju samo jedan sloj (uglavnom likra) i namijenjeni su za proljetne ili jesenske vožnje, kada sunce još nije/više ne grije i ruke su vam hladne tijekom te brze vožnje. Međutim, zimski dres je izoliran mekim flisom. Znatno je deblji i topliji, dizajniran za vrijeme kada temperatura padne ispod 15°C. Više vam nije hladno samo na hladnoći, nego i kad sunce sija. Vjetar je sada uobičajeni dio vožnje, rano pada mrak i češće će vas uhvatiti kiša. No, kad baš uđete u pedale, tijelo vam se zagrije, a ne želite debelu jaknu, inače ćete vjerojatno kuhati. Za takvo prijelazno vrijeme nosi se zimski dres. Uvijek spakiram vjetrobran ili ako postoji opasnost od smočenja, također < u> vodootporna jakna. Ako budem imao sreće i vrijeme izdrži, ovi slojevi mi neće smetati u stražnjim džepovima.

Zimska jakna< /a>

Zimske ili izolirane jakne služe kao gornji sloj po vrlo hladnom ili vlažnom vremenu. U osnovi su vodootporne, vjetrootporne, izolacijske, termoregulirajuće i izolirane debljim flisom. Svaki proizvođač nudi i koristi različite tehnologije koje jamče ta svojstva. Takve patentirane tehnologije uključuju, na primjer, GORE-TEX®, DWR (Durable Water Repellent), NANOTECH itd. Te tehnologije su različite, ali zajedničko im je to što sprječavaju prodor vode, vjetra i hladnoće kroz vaš gornji sloj (bilo da se radi o odjeći ili obući). Karakterizira ih i to što su, unatoč tome što vas štite od vlage i hladnoće, dovoljno propusni da nakupljeni znoj odvode van i dalje od vašeg tijela. Iako naravno ne možemo pretpostaviti da će takve jakne biti prozračne kao tanki ljetni dresovi.

Zimske jakne imaju i druge "odlike", kao što su podignut vrat, prošireni i zapečaćeni porubi na rukavima, produženi "rep" (ili stražnji dio), podloga koja je spojena na jaknu, ali ima zaseban patentni zatvarač , brtvljeni šavovi na ramenima, više reflektirajućih elemenata za bolju vidljivost u mraku, i tako dalje i tako dalje. Proizvođači se utrkuju kako bi se njihova jakna izdvojila od konkurencije najmodernijim gadgetom. Ove smo sezone zaista proširili izbor u Holokolu i siguran sam da ćete moći birati.

Sada kada su razlike između zimskog dresa i jakne jasne, želio bih se vratiti svojoj omiljenoj riječi slojevito. Naravno, slažemo ovisno o vremenu, ali kada je vani jako vruće, preporučujem sljedeće slojeve:

Prvi sloj: funkcionalna majica - najbolja s dugim rukavima i još bolje s merino vuna ako nemate osjetljivu kožu.

Drugi sloj: zimski dres

Treći sloj: Zimska jakna

Također možete dodati navlake za ruke i vjetrootporni prsluk ako je vani jako gadno. Ne zaboravite slojeviti i donji dio tijela - u Holokolo ponudi imamo i duge gaće ili navlake za noge i, naravno, veliki izbor duge zimske hlače.

Naravno, možete izostaviti bilo koji sloj kako vam odgovara. Važno je zapamtiti da ne smijete biti toliko obučeni da se previše znojite, jer ako naglo prestanete, tijelo će vam se brzo ohladiti i prehladiti ćete se. Naprotiv, ako nemate dovoljno slojeva na sebi, postoji rizik da se uz napor i opterećenje nećete zagrijati i uživati ​​u vožnji.